Re: Obudowa Modecom Prime II ma to ktoś??

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 10:57:07 MET

Użytkownik "kawol" <kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl> napisał w
wiadomości news:c0lq1g$3kl$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> zmianie
>
> No ładnie. Mam w tej chwili celka 800 @ 1,04 ale że na 1130 się
> da... musze
> spróbować :-)

Tfu, tfu... Celka 850 !!
Żeby nie było że ściemniam
Pomyliło mi się... Celkowi 850 podniosłem magistrale na 133MHz i napięcie o
0.1V Więcej nie mogłem bo na przetaktowanej magistrali PCI siadała
nagrywarka TEAC.

> Więc u mnie zasilacz będzie miał na razie wakacje. No a twardy
> rzeczywiście
> trochę się grzeje, warto mu dawać wiatrak? W sumie chodzi tak już
> z rok
> czasu i nic sie nie dzieje.

Mi też w starej działał bez, ale jak mam miejsce w obudowie i w szafie
wiatraka to dlaczego go nie zamontować. Zwłaszcza że jest cichy a twarde mam
jeden nad drugim. Niech więc dmucha... Teraz mam w/g SMART 38 stopni, jak
ostro chodzą to po 47 stopni mają. Więc trochę jest tej temperaturki.

> Dzięki za opinię.
> Pozdrawiam, Roman.

n/p ;-)

Pozdrofka.