Re: Padajace plytki Verbatima?

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 17:21:41 MET

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro_at_skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości

> Z ostatnich dwoch paczek Verbatimow (kij po 50szt)
> wywalilem chyba polowe.

Jak ostatnio nagrywałem 40 Verbatimów to wyrzuciłem tylko jednego bo się
okazało, że płytka jest porysowana (szkoda tylko, że zauważyłem to dopiero
po nagraniu i usunięciu paru rzeczy z kompa:(( )
Tak więc podważam Twoją teorię. IMHO wywal te nagrywarki na allegro i kup
jedną a dobrą = Plextor. Ostatnio kumpel miał takie problemy z nowiuśką
nagrywarką LG 52x24x52.
Spróbuj jeszcze zainstalować jakiś nowszy soft do nagrywania.

--
pozdrawiam
Marcin