procesor dla serwera www, mysql, cgi, email, moze shell?

Autor: Cp (123_at_4321.hfs)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 17:45:01 MET

kupujac oczywiscie serwer dedykowany za granica,

mam do wyboru celerona 1,7
celerona 2,4 oraz P4 2,4GHz,

roznica cenowa miedzy celeronami 1,7 a 2,4 to +39zł/m-c, czyli jakoś ujdzie
:)
ale roznica miedzy celeronem 2,4GHz a P4 2,4GHz to już koło 120zł/m-c
więcej,

czy jest sens osadzania P4? moze dla mysql...
ale nie wiem jak to wyglada z liczba uzytwkonikow,
moze ktos z doswiadczenia sie wypowiedziec?

no bo po co potem placic $99 fee za zmiane procesora,
a uwazam, ze celeron 2,4GHz sobie poradzi nawet z 200ma uzytkownikami,
ale moze sie myle,

w przyszlosci moze konta shellowe, ale juz sam nie wiem,