Proszę o radę odnośnie portu USB

Autor: S (skdk.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 15:54:30 MET

Mam komputer (weterana). Ma ponad 3 lata. Niestety nie ma w nim portu USB.
Kiedyś próbowałem go zamontować w serwisie komp. Gość męczył sie ponoć dwa
dni z tym, w sumie go nie założył, bo tworzył konflikty??? Temat wówczas
odpuściłem, niemniej port by się przydał. Mam pytanie, czy jest możliwe, że
na mojej płycie, portu USB założyć nie można? Miejsce do zamontowania karty
na płycie oczywiście jest. Jesli zakładać, to jaki i za ile?
Rodzaj płyty głównej: Celeron-433A/32SD RAM/PR-BVC1B.
Kartę graficzna ATI 3DRAGE IIC/4MB/AGP
Karta dźwiękowa CRYSTAL-PINE TECH/ISA
CAVIAR/6,4GB
Jeśli ktoś zna temat, proszę o radę, pozdrawiam.