Re: pytanie o notebooki

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 12:43:00 MET

On 14 Feb 2004 08:22:19 +0100, norvik wrote:

[...]
> Niestety nie mogę ciąć cytatu bo jest bardzo ciekawy.

Owszem, jednak sygnaturkę należałoby wyciąć, mimo że ciekawa...

> Panie Rafale ,czytam że jest Pan bardzo doświadczony w sprawie notebooków
> różnych firm.
> Wydaje mi się że należałoby zakończyć ten temat z powodu zaślepienia i
> nieomylności Pańskich wizji na ten temat.
> Widzę że się Pan zdenerwował pisząc o mnie (cytuje -- miszczu , chłopcze),

Owszem, "zagotowała mi się krew". Z tego powodu, że ja nie chwalę tego,
co mam. Nie mam HP, FS, IBM, DELL, ale miałem z nimi dużo do czynienia,
dlatego polecam. Mam natomiast CA, i naprawdę jest to tandeta. Mam też
Toshibę, to już tandeta nie jest. Natomiast Pan raczył skrytykować moje
sądy na podstawie własnego jednorocznego doświadzcenia z pojedyńczą
sztuką notebooka. Nie jestem zaślepiony, nie mam też wizji. Jeśli panu
się takowe zdarzają, polecam zmienić używki...

[...]
> Pozdrawiam Miszcz??? vel Mistrz, oraz Chłopiec

Panie Norbercie, zupełnie niesłusznie doszukuje się Pan błędu
ortograficznego tam, gdzie go nie ma. Co prawda słowo "miszcz" nie
wytsępuje w słowniku języka polskiego, ale nie występują tam także inne
pożyteczne zwroty powszechnie zrozumiałe w Internecie, jak na przykład
"lamer", czy "expierd". Spieszę, z wyjaśnieniem, że w żadnym razie nie
uważam Pana za lamera, czy expierda, ale za miszcza właśnie...
Gdybym mimo to wyrażał się niezrozumiale, pozwolę sobie wyjaśnić, że
miszczu lub miszcz, to osoba, która najlepiej *WIE*, bo *MA*, lub
*WIDZIAŁA*....

zdrowia życzę...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!