Re: Jaka plyta i procesor za maks 700PLN

Autor: Tommygun (pepesh_at_poczta.fm)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 12:26:18 MET

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał w wiadomości

> Przy tych dzisiejszych GHz to raczej trudno te procki zapchac :-)

W zależności od skomplikowania zagadnienia potrafi liczyć nawet
kilkanaście godzin cały czas wykożystując proca na maksa.

> A co na to zmodowane biosy?
> Dla siebie zapodalbym taki na starcie ale niestety dla kogos zawsze
> poprzestaje na firmowym i jakos nie mialem okazji za bardzo poszalec
> ;-)

Z tego co wyczytałem na forum ocworkbench.com to w tych biosach nie ma
możliwości podnoszenia napiecia, można tylko zmieniać każdy z timingów
pamieci, napięcie można podnieść po dokonaniu małej przeróbki
elektronicznej na płycie, ale nie chce stracić gwarancji na płyte.