Re: Jaka plyta i procesor za maks 700PLN

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 01:39:00 MET

On Thu, 12 Feb 2004 13:54:20 +0100, "Tommygun" <pepesh_at_poczta.fm>
wrote:

>obliczeniową, tak sie składa że jedym z głównych zastosowań mojego kompa
>jest wykożystywanie tej mocy obliczeniowej na maksa (MES), poza tym nie
>moge narzekać, w innych zastosowaniach też sie nieźle spisuje.
Przy tych dzisiejszych GHz to raczej trudno te procki zapchac :-)

>brakuje mi tylko mozliwosci zwiekszenia napiecia na procku ba na pewno
>jeszcze bym go wyzej podciągnąl
A co na to zmodowane biosy?
Dla siebie zapodalbym taki na starcie ale niestety dla kogos zawsze
poprzestaje na firmowym i jakos nie mialem okazji za bardzo poszalec
;-)

Pozdrawiam
GLide