Re: Prescot?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 03:35:47 MET

On Fri, 13 Feb 2004 16:47:08 +0100, "MiW" <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
wrote:

>W tej chwili problem z czestotliwoscia pracy procesorow nie lezy w
>skomplikowaniu ukladow, a w szerokosci i dlugosci sciezek miedzy
IMVHO dziwne by bylo gdyby to od skomplikowania (w sensie jaki byl
wczesniej poruszany) nie zalezalo.

>Przyspieszenie zegara to skutek przejscia na 90nm, a nie wydluzenia potoku.

To powiedz mi czemu AMD Antkach XP ma tak niespekatakularne
taktowania? (0.13 to nie tak malo a Intele przy tej samej technologii
maja wyzsze czestotliwosci pracy) Przeciez mogliby szybciej i juz
dawno rozniesliby Intela na strzepy? :->

Pozdrawiam
GLide