Re: opinia zasilacz Huntkey

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 03:45:30 MET

On Fri, 13 Feb 2004 13:04:12 +0100, "Artur Czeczko"
<newart_at_eno.one.pl> wrote:

>Po prostu w zasilaczach z niższej półki jest duży rozrzut
>jakości i niektóre 300W pewnie będą miały 300,
>a niektóre mniej. Moim zdaniem po prostu do testów trafił
>wadliwy egzemplarz.
Z tego wniosek ze takich wadliwych egzemplarzy jest bardzo duzo. Zle
to swiadczy o marce i osensownosci zakupu takiego sprzetu.
Kupilbys samochod o ktorym wiadomo ze bez wzgledu na umiejetnosci
kierowcy co 2-gi egzemplarz wpada na drzewo nie majac przy tym nawet
fotela katapultowanego??? :->

>Ja też bym wolał zasilacz z PFC, niż bez PFC.
A ja wole taki bez PFC ale z katapulta niz z PFC ale bez niej. :->

Pozdro
GLide