Re: Jaka plyta i procesor za maks 700PLN

Autor: Tommygun (pepesh_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:54:20 MET

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał w wiadomości
> On Tue, 10 Feb 2004 20:15:29 +0100, "Tommygun" <pepesh_at_poczta.fm>
> wrote:
>
> Taaaaaa Sandra prawde Ci powie. Tak sysntetyczny benczmark jak ten w
> Sandrze nie jest w stanie przedstawic realnej wydajnosci procesora.
> Niestety tego typu testy niskopoziomowe nic nie mowia o ralnej
> wydajnosci w roznych zastosowaniach.

Owszem zdaje sobie z tego sprawe, te testy pokazują tylko suchą moc
obliczeniową, tak sie składa że jedym z głównych zastosowań mojego kompa
jest wykożystywanie tej mocy obliczeniowej na maksa (MES), poza tym nie
moge narzekać, w innych zastosowaniach też sie nieźle spisuje.

> Oczywiscie efekt psychologiczny jest calkiem przyjemny ;-)
> Zeby jednak nie psuc Ci humoru to przyznac musze ze jak za te
> pieniadze to nowe Durony sa bardzo przyjemnymi zabawkami. Plyty
> Asrocka natomiast zarowno XE jaki i XE+ to doskonale rozwiazanie dla
> tych co nie chca za duzo wydawac - sa tanie i skuteczne.

brakuje mi tylko mozliwosci zwiekszenia napiecia na procku ba na pewno
jeszcze bym go wyzej podciągnąl