Re: Wybor zapadl - mobo+cpu+ram

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 00:03:40 MET

Użytkownik "Coroner" <coroner_at_microtech.pl> napisał w wiadomości
> Witaj Radoslaw,
>
> W Twoim liście datowanym 13 lutego 2004 (09:58:24) można przeczytać:

> ROTFL. Tak, jak mowilem. Jesli gra sie w Quake'a
> i pracuje w Wordzie pod Windowsem to mozna nie zauwazyc
> ze sa juz 64 bitowe wersje systemow dedykowanych dla A64 takich jak np.
NetBSD, OpenBSD
> FreeBSD, oraz gros innych unixopochodnych.

I co na tych systemach można robić????
Sterować elektrownią atomową czy ruchem lotniczym?
No, ale zawsze można się pozachwycać,
lub odpalić symulator Windows.... :-)))

Ja tylko chcę zawócić uwagę, że nie muszę jeździć samochodem czerwonym
skoro mogę jeździć czarnym z klimatyzacją, chociaż obydwa rozpędzają się
w 6s do setki i mają na liczniku po 300km/h.
Ja poprostu lubię czarne samochody i to że czerwony jest tańszy nie decyduje
o mojej chęci zakupu. Być może jestem przesądny bo kiedyś miałem czerwony
samochód, który ciągle się psuł.
Ale to moje prawo wyboru....

ax