Re: DDR400 & ASRock

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 23:54:46 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Potoc napisał:

> Witam!
> chcialbym się zwrocić z proźbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, sprawa
> wygląda nastepująco: Mam pamięć ram DDR400 512 Mb, ednak moja płyta
> wykrywa ją jako DDR333. W instrukcji płyty jest napisane że pamięć
> ddr400 moze nie działać z FSB ustawionym na 200 MHz, a u mnie jest to
> jedyne ustawienie w ktorym odpali się komputer. Proszę o pomo,
> poniewarz nie chcem marnować mocy komputera :)

Wykrywa jako 333, ale sie nie odpala? A jako 400 sie odpala? Napisz to
jaśniej bo teraz to jest bez sensu. Skoro nie działa ustawienie FSB/MEM
100/200 to niech działa jako 100/166. Wielkiej różnicy nie ma.
Przy okazji polecam lekture słownika ortograficznego.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)