Re: Jaki komputer złożyć dziewczynie?

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 09:52:52 MET

Dnia 2004-02-13 08:17, Użytkownik Andre napisał:

> do netu to chyba mozna mniej.... duron 1400 (mozna troszeczke podkrecic
> jesli bedzie zbyt wolno ale jestem pewien ze nie)

Zgadzam się. Szkoda kasy na Durnia 1800, bo i tak dziewczyna go nie
wykorzysta. Spokojnie wystaraczyłby procek 1Ghz, ale wiadomo że takich
nie ma nowych, więc Duron 1400 będzie aż nadto za dobry.

> zupelnie nie potrzeba..... 256 wystarczy....

zgadzam się. Moja kobieta ma taką płytę i przy 256 komputerek jej śmiga
- WinXp, a używa do netu, prac biurowych, filmy, mp3.

> np chieftec 300W za ok 150zl...

IMHO bez sensu - komp poza płytą, dyskiem i CD nie będzie miał nic
innego. Wystarczy jakiś Modecom, Chieftec to wyrzucanie pieniędzy w
błoto przy tym zestawie.
Ja polecam do tej płyty jakąś fajną małą obudowę Slim Desktop, np.
Codegen, Tracer mają takie fajne malutkie obudowy na płyty miniATX.

--
[ Witiia - gg 3154019 ]
# 1700+, K7S5A rev.1, 512 DDR, MSI FX5600 UltraII 128DDR