Re: klawiatura logitecha - kabel

Autor: Piotr (competer1.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 12:28:25 MET

Zhan <zhan_at_op.pl> napisał(a):

> po pierwsze rozpruj wtyczke logitecha i zobacz ktory kabelek gdzie byl
przyluto
> wany... po drugie
> musisz sprawdzic nowa wtyczke, jesli nie masz miernika wystarczy bateria i
zaro
> weczka.
>
> pozdrawiam
> Artur

Dzięki za podpowiedź, ale próbowałem taką czynność wykonać. Niestety wtyczka
była totalnie zalana masą i próba rozszyfrowania nie powiodła się. Kabel
przedłużacza ma 6 + 1 zyła ekranowa, logitecha 4 + 1. Rozpoznałem jedynie
które dwa piny wtyczki były nieczynne. Czy jest możliwośc rozpoznania tego
metodą chybił - trafił? Czy mogę coś spalić?
 Pozdrawiam, Piotr.