Re: Dlaczefo 40 GB widzi jako 32 GB?

Autor: grzes (polik7_at_o2.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 12:33:40 MET

> Zobacz na obudowie dysku, powinien być opis konfiguracji zworek.

Z tego co popatrzyłem na stronie maxtora i przypomniałem sobie to na 99 %
nie miałem ustawionych ograniczeń (tylko jedna zworkajest a trzeby by mieć
dwie)

Troche męczy mnie to ze pierwszym razem zobaczył te 38 GB a poźniej
kicha....

co myślisz o upradowaniu przez winflasha :
http://www.ecs.com.tw/download/winflash_award.htm

lepiej winflashem czy standardowo ... kurcze to pierwszy raz będę robił i
nie chciałbym nic spieprzyć

> Zresztą nie pali się :)

no to fakt ;))))) ale żyć z taką świadnością to wieczora ech..... kiszka
;))))

Pozdrawiam
Grześ