Re: klawiatura logitecha - kabel

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 13:08:00 MET

> Dzięki za podpowiedź, ale próbowałem taką czynność wykonać. Niestety wtyczka
> była totalnie zalana masą i próba rozszyfrowania nie powiodła się.

czemu sie nie powiodla? oderwales wszystkie kabelki od wtyczki czy masz problem z rozptuciem
wtyczki?

> przedłużacza ma 6 + 1 zyła ekranowa, logitecha 4 + 1. Rozpoznałem jedynie
> które dwa piny wtyczki były nieczynne. Czy jest możliwośc rozpoznania tego
> metodą chybił - trafił? Czy mogę coś spalić?

wydaje mi sie, ze nie powinno sie nic spalic... ale z drugiej strony ja bym sie bal
eksperymentowac... chyba, ze na jakims starym kompie... chyba, ze masz plyte glowna na gwarancji ale
to tez sliska sprawa bo czasem serwis nie uznaje awarii portow we/wy