Re: Mandrake9.2 i LG

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 09:44:35 MET

> Po zainstalowaniu Mandrake 9.2 umarl mi CDROM LG. Po wykonaniu operacji
zalecanych przez gif'a z LG i konsultacji z serwisem LG serwisant stwierdzil
ze CDROM moze naprawic tylko serwis.
> Podobno Mandrake wyczyscil BIOS CDROMu
> Pytanie jest nastepujace: czsy mozna cos jeszcze zrobic zeby odratowac
CDROM (poza wykonaniem krokow zalecanych przez LG i oddaniem sprzetu do
serwisu)?
> Pozdrawiam Miet

Nie wiem na czym polega procedura polecana przez LG, ale domyslam sie ze nie
udalo Ci sie wgrac nowego biosu.
Dla niektorych typow cd sa dostepne programy ktore wymuszaja wgranie nowego
biosu, nawet jezeli nie rozpoznaja wersji biosu akutalnie zainstalowanego
( przez to normalne programy do wgrawanie biosu sie wywalaja ), poszukaj na
googlach albo cdrinfo.pl
Pozdrawiam