Re: Re: Mandrake9.2 i LG

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 12:40:58 MET

nie udalo Ci sie wgrac nowego biosu.
nowego biosu, nawet jezeli nie rozpoznaja wersji biosu akutalnie
zainstalowanego ( przez to normalne programy do wgrawanie biosu sie
wywalaja ), poszukaj na googlach albo cdrinfo.pl

> Problem w tym ze moj komp w ogole nie widzi tego LG :-((

Jezeli bios jest uszkodzy to system nie rozpozna urzadzenia, bo nie ma jak
:). O ile dobrze pamietam podczas tego wymuszonego wgrywania biosu podaje
sie chyba numer urzadzania ( czyli ktore urzadzania na ktorym kontrolerze )
wiec system wcale nie musi go widziec).

Pozdrawiam