Program do edycji partycji - jaki?

Autor: Wojciech Smagowicz (wsma_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 09:45:56 MET

Witam
Mam problem - był sobie dysk 40GB na którym był Windows98 i XP (każdy na
osobnej partycji primary) + dodatkowa partycja extended z dyskami z danymi.
Zachciało mi się Linuxa - (Mandrake) :-( - PQmagic zrobiłem miejsce,
zainstalowałem linuxa i ..... Windows XP pokazuje mi że dysk ma 78GB
-było by pięknie ;-), lecz Linux namieszał i oznaczył DODATKOWO obszar z
  partycjami primary jako wolny i drugi z partycją extended też jako
Wolny. Teraz jak wybrnąć? - Partition Magic twierdzi że partycje
zachodzą na siebie - i pluje błędami :-( inne programy (np fdisk z
Win'98 też się plują) - Czym ratować strukturę dysku?

--
Wojciech Smagowicz [ZIWK}