Re: Numerki w 3dmarku :-)

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 00:06:10 MET

"Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> wrote in message
> nie przejmuj sie, sam bym chetnie k7vt2 na k7s8x wymienil ;)
> ten duron troche nie pasuje, moze jakis applebred, he? w sumie nie taki
> wielki wydatek, a przyjemnosc duza... moze 3dmark dramatycznie nie skoczy,
> ale w normalnym uzytkowaniu roznica powinna byc zauwazalna.

Tego 3dMarka to zapuscilem raczej jako ciekawostke przyrodnicza... Z 3d to
ja korzystam nie wiem kiedy, no nawet screensavera nie mam.
Visual Studio jest 2D, Dev-CPP 2D, pulpit mam 2D, filmy w 2D, klient ftp tez
taki jakis nijaki, 2D, ssh to samo - terminal mam 2D
Kurna moze sprzedam tego GTSa i kupie S3Trio??? A za roznice doloze do
szybszego proca albo ramu :-)

WL

PS. Moze ktos poratuje 3D zegarem do tray-a zeby geforce sie poczul
przydatny, bo nie bede mu 3dmarka puszcal codziennie??
A bardziej powaznie, poradzcie na co wymienic ta karte, zeby:

miec DVI
miec wysmienity obraz 2D
a akceleracja 3D byla na poziomie procka 1600MHz Duron, szybciej nie planuje
tymczasem

i to wszystko za relatywnie malo PLN.