Re: pytanie o notebooki

Autor: norvik (norvik_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 18:33:05 MET

> Actina to taki sam badziew, jak California Access, Gericom czy inne
> Clevo... Odradzam....
>
> Asusa nie miałem w rękach, więc się nie wypowiem.
>
> pozdro...
> --
> [ |>|>|> sprocket ]
> [ Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
> ...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!

 Jak tak czytam takie wypowiedzi ,w stylu wszystko to badziew, to mi się
krew gotuje.
Drogi Kolego świat nie kończy się na IBM,Toshiba ,itp.
Ja osobiście użytkuje badziew pod nazwą Medion (cel 2,6 ), i katuje go już
od roku i NIC się nie dzieje, combo działa ,klawiatura ok, dysk 20GB ok.
(nie był ani razu w serwisie), bateria też działa bez problemów.
Jestem ciekaw czy miałeś do czynienia z tymi wszystkimi badziewiami o
których piszesz, i na jakiej podstawie wysuwasz takie wnioski.
Pozdrawiam
Norbert

---