Re: Pamięci do płyty K7S5a

Autor: Andrzej Seneczko (andrzej_at_nospam.agas.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 20:50:54 MET

> W komputerze mam jeden moduł 128 MB (UNB PC133 AM1) - chyba DIMM. Chcę
> dokupić 256 MB RAM.

mysle ze w DIMM nie ma sensu sie juz pakowac

> dość drogi, czy tańszy moduł DDRAM ale dostępne są tylko z serii PC333 lub
> PC400? Czy takie moduły będą z tą płytą współpracowały? Czy taki moduł

jesli beda chodzica mysle ze beda to napewno z wolniejsza predkoscia
i takie kup
co prawda ja widzialem gdzies DDR-y na 266 MHz
jesli beda tylko nieznacznie tansze, a na 333MHz bedzie wszystko chodzilo
(niech sie inni wypowiedza)to kup te szybsze moze kiedys sie przydadza i
rozwina skrzydla z szybsza plyta :-)

--
Pozdrawiam Andrzej
Puławy