Re: Pamięci do płyty K7S5a

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 03:00:51 MET

On Thu, 12 Feb 2004 20:50:54 +0100, "Andrzej Seneczko"
<andrzej_at_nospam.agas.com.pl> wrote:

>mysle ze w DIMM nie ma sensu sie juz pakowac

>jesli beda chodzica mysle ze beda to napewno z wolniejsza predkoscia
>i takie kup
>co prawda ja widzialem gdzies DDR-y na 266 MHz
>jesli beda tylko nieznacznie tansze, a na 333MHz bedzie wszystko chodzilo

Troche dziwnie prawisz bo piszesz, zeby nie pakowac sie w DIMMy a
potem polecasz jednak DIMMy... Tak, tak jestes czepielaski ale mimo
wszystko to IMO fundametalny blad.

Poza tym piszesz z sensem - ja bym kupil szybsze pamieci w sklepie w
ktorym beda robic problemw z wymiana ich na wolniejsze (gdyby te
szybsze

Pozdrawiam
GLide