Pamięci do płyty K7S5a

Autor: Master (jacekwo_at_o2.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 20:46:28 MET

Witam,
mam problem z doborem pamięci dla płyty głównejK7S5A. W specyfikacji jest
informacja, że płyta współpracuje z pamięciami: DDR (PC-266 i PC-200) oraz
SDRAM (PC-133 i PC-100).
W komputerze mam jeden moduł 128 MB (UNB PC133 AM1) - chyba DIMM. Chcę
dokupić 256 MB RAM.
I teraz pytanie: jaką pamięć dokupić, czy DIMM (7ns 133 MHZ), który jest
dość drogi, czy tańszy moduł DDRAM ale dostępne są tylko z serii PC333 lub
PC400? Czy takie moduły będą z tą płytą współpracowały? Czy taki moduł
będzie współpracował z pamięcią która jest w komputerze? Proszę o radę.
Master