Re: DVI problem

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 18:25:44 MET

Nieustraszony(a) niczym Robert_As napisał(a):
> Masz racje ...to oczywiscie wina karty nie moze byc
> inaczej... Sprawdzilem dokladnie i mam jednak kabel DVI-D.

Czyli wszystko w porządku.Czy DVI-D czy DVI-I to akurat nie jest takie
istotne jeśli chcesz używać tylko połączenia cyfrowego

> Nie wiem tylko czy da sie ta karte reklamowac

Ja bym reklamował.To musi chodzić i tyle.
> to musi byc wymiana na inny model bo
Dogadasz sprawę w sklepie.
> np. wszystkie radeony
>9200 Gigabyta tak maja.

A to ciekawostka

>Moze juz lepiej pozostac na d-sub ??

No cóż wybór należy do Ciebie,ale skoro zapłąciłeś więcej za DVI to ja bym
się nie poddawał.
I tak też uczyniłem.Teraz trzy monitorki chodzą na DVI bez problemu.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!