Re: wylaczajacy sie pcet

Autor: news (perseo_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 16:01:00 MET

Witam,

Z tego co opisales wynika , ze problem tkwi ogolnie w temperaturze proca.
Bios posiada funkcje zabespieczenia porcka przed zjaraniem. Jesli temp.
proca przekracza prog ustawiony w cmos'ie komp wylacza sie bez ostrzezenia i
tym sposobeb ratuje poca. Solucje przedstawie nastepujeco:
1. zainstaluj sobie jakis sofcik do pomiaru temp. np. Mother Board Monitor
    i popatrz czy podczas obciazenia nie uzyskuja jakis ekstremanych
temperatur (80C)
    Jesli tak, to proponuje sprawdzic poprawnosc montazu coolerka, lub jego
wymiane na wydajniejszy.
2. jesli komp wylacza sie przy 60-70C to zmien w cmos'ie prog na 80-85C
    To powinno zalatwic sprawe tajemniczego wylaczania kompa.
Dopiero po tych czynnosciach szukaj przyczyn np. w zasilaczu

pozdrawiam

Uzytkownik "KUBA" <sirjamesWYTNIJTO_at_poczta.fm> napisal w wiadomosci