Dell Latitude LM i problemy z kieszeniš

Autor: wywalto (ter_haar_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 16:13:09 MET

Witam

Zanabyłem sobie na allegro laptopa - staroć ,czyli Dell Latitude LM.
Jak to zwykle z laptopami na allegro, nie bylo do niego dysku. Ot,
mała strata, bo dysk akurat mam. Problem tylko w tym, że nie mam do
niego kieszeni... Stosownej kieszeni na allegro nie ma, sprawa jest
dla mnie dosyć pilna, więc pytam skąd coś takiego zdobyć. Jedyny sklep
jaki znalazłem gdzie coś takiego jest, to:
http://oferta.alstor.com.pl/akcesoria/obudowy/kieszenie/notebook/dell.htm
ale odpowiedzieć na maila to już nie raczyli.

A jeżeli nie kieszeń, to może schemat jak podłączyć dysk do tej
fikuśnej wtyczki, jaka jest w laptopie (40 pin). Gniazdo być może uda
mi się kupić, to sobie dorobię przejściówkę, jak tylko będę wiedział
jak to polutować. Szukałem na stronie della, ale nic tam w tym temacie
nie ma.

A skoro już o dysku mowa... Można podłączyć dwa dyski? Czyli jeden
standartowo w kieszeni, a drugi w kieszeni na FDD/CD. W instrukcji nic
o tym nie ma, ale wydaje mi się, że widziałem gdzieś w sieci wzmiankę,
że coś takiego można zrobić.

I w końcu ostatnie pytanie, już troszkę OT: założmy że mam adapter
CF->PCMCIA. Takie coś co na allegro można za 35 zł dostać. Wtykam do
niego kartę, całość do laptopa... Będzie mi to działać w dosie? Na
chłopski rozum powinno, ewenutalnie jakieś sterowniki bym musiał
dodać. Jakie i gdzie ich szukać?

pozdrawiam
Jacek.