wylaczajacy sie pcet

Autor: KUBA (sirjamesWYTNIJTO_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:11:21 MET

Witam wszystkich i prosze o diagnoze na odleglosc, jesli to mozliwe.

Od momentu wymiany plyty glownej i procka (Athlon 1,8) przy wiekszym
obciazeniu (np.render w 3D albo jakas lepsza gierka) wylacza mi sie komp.
Chociaz nie jest to regula.
Wstaje dopiero kiedy wyciagam wtyczke z zasilacza i podlaczam ja na nowo.
Najprawdopodobniej to zasilacz, ale czy da sie cos jeszcze z nim zrobic, czy
tylko wymienic?

Czy ew. moze to byc uszkodzona plyta gl. ?

KUBA