Re: wylaczajacy sie pcet

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 15:42:52 MET

> Od momentu wymiany plyty glownej i procka (Athlon 1,8) przy wiekszym
> obciazeniu (np.render w 3D albo jakas lepsza gierka) wylacza mi sie komp.
> Chociaz nie jest to regula.
> Wstaje dopiero kiedy wyciagam wtyczke z zasilacza i podlaczam ja na nowo.
> Najprawdopodobniej to zasilacz, ale czy da sie cos jeszcze z nim zrobic,
czy
> tylko wymienic?

Takie efekty daje najprawdopodobniej slaby zasilacz i jezeli tak jest to
jaknajszybciej go wymien, bo nastepnym razem mozesz zobaczyc efekty
wizualno-akustyczne w postaci dymu z obudowy i skwierczenia :).
Sprawdz tez temperature jaka masz na procku, bo mozliwe ze sie sprzet
przegrzewa i wlacza sie zabezpieczenie przez spaleniem w postaci wylaczenie
kompa ( chociaz wtedy powinno byc jakies popiskiwanie ze spikera ).

Pozdrawiam