Re: Jaki plus z dobrej pamieci - ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 14:28:44 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Teo napisał:

> Podkreciles i roznica jest odczowalna 65fps zamiast 55?

Nie, minimalny framerate nie spada teraz poniżej 20 klatek/s(prawie) i
gra sie sporo lepiej... Mimo wszystko trzeba miećź w tej chwili
naprawde dobry sprzęt żeby gry chodziły płynnie w wysokich detalach...

> ps. Mam nadzieje ze pisales swojego posta pod wplywem emocji i nie
> przemysles dobrze jego tresci.

Nie, nie pisałem... Ale już nieważne. Sorry, że sie czepiam:) Po prostu
zacząłes sie wynaturzać zupełnie bez związku z postem Alana. Dodatkowo
pisanie, że overclocking sie nie opłaca. Patrzysz na niego pod kątem
gier i dodatkowo myslisz, że zazwyczaj on daje wzrost z 50 na 60 kaltek
co już jest nieodczuwalne. Nie do końca... Dodatkowo na przykład przy
kompresji różnice już widać bardzo dużą miedzy podkręconym sprzetem.
Poza tym imho obciążenie sprzętu nie zmieniło sie prawie wcale...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)