Re: Jaki plus z dobrej pamieci - ?

Autor: Teo (teo_at_no_prv.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 06:39:03 MET

"Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message
> Agresywny czyli? Ja mam proca skręconego z 1600 na 2000.
To nie jest agresywny tiuning (IMO)

> Karte z 275/275 ma 378/317.
A to juz tak ;]

> Oczywiście w zastosowaniach pozagrowych różnica także jest widoczna
> spowodowana 25% przyrostem taktowania.
Ciesze sie z twojego wyniku. Codziennie rano kiedy jade do pracy moja Skoda
z silnikiem podkreconym o 30%wmawiam sobie ze przyspiesza do 100 tak samo
dobrze jak Mercedes C270 CDI, pomimo tego ze stosunek masy do mocy moja
skoda ma lepszy, niestety jakos nie udalo mi sie osiagnac przyspieszenia
ponizej 8sekund - dobra to sa brednie nie komentuj tego pls ;]

Podkreciles i roznica jest odczowalna 65fps zamiast 55? Moze jest
odczowalna, ale nie potrzebna, bo gra przy 55fps jest tak samo plynna jak
przy wyzeszej ilosci fps, no ale satysfakcja pozostaje - co innego kiedy
masz wybor 5 albo 15fps - ale wtedy nie oplaca sie grac, w takim przypadku
nadszedl czas na zmiane sprzetu. Moze nie mam racji, a moze mam tylko
czesciowo racje. Roznica 75Hz, a 85Hz w odswiezaniu jest widoczna,
przynajmniej ja widze roznice i moze z fps jest podobnie, w takim razie nie
mam racji. Mozliwe ze odswiezanie monitora to inna bajka, bo kiedy gram w
gre przy 100fps i po wlaczeniu v-sync fps spada do 80 to ja roznicy nie
widze, slepy jestem?

> Twinmosy to są jedne z najtańszych markowych pamięci.
A czy ja mowie ze to Highend??

> Ferrari 550 Maranello - pamięci Twinmos za 179 zł
> Mercedes C270 - pamięci noname za 163 zł
Zastanawialem sie bardzo nad tym co tu napisze.
Pozwol mi uwiezyc ze nie jestes tak ograniczony i slepo wierzysz w to co tu
napisalem (nie miej mi tego zazle, ale wiedz ze proba ataku konczy sie
odpowiedzia na atak). Widze ze nie zrozumiales mojego przeslania. Nie
porownywalem wprost Twinmosow do Ferrari, do Ferrari porownywalem
najbardziej Highendowe i najdrozsze, natomias jako Merc tu byly np:
Infineon - mam nadzieje ze widzisz roznice - w poscie nie pisalem
konkretnie/wprost co jest co. Widziales kiedys 10 milionow dolarow? Zaloze
sie ze nie, ale dasz sobie reke uciac ze taka suma istnieje. Piszac tego
posta przybrales postawe osla ciagnacego powoz ktory ma zaslepki na oczach.
Jesli nie wiesz to wlasnie Cie uswiadamiam. Po co to bylo co chciales tym
udowodnic? ;] Pewnie w tej chwili zastanawiasz sie czym sobie zasluzyles, ze
wypisuje takie glupoty? Wykazales sie ograniczeniem i kara za to jest sroga
;]

Pozdrawiam i nothin personal

ps. Mam nadzieje ze pisales swojego posta pod wplywem emocji i nie
przemysles dobrze jego tresci.