Re: Jaka plyta i procesor za maks 700PLN

Autor: Tommygun (pepesh_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:28:41 MET

Użytkownik "Peri" <peri12345WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4254.00000968.402b47e4_at_newsgate.onet.pl...

> Moja karta graficzna to AGP 1x. Chodzilo mi o to 1.5V. Jakie to ma
znaczenie. W
> opisach bylo zaznaczone ze obsluguje tylko 1.5V. Jakie sa tego
konsekwencje?

jeśli AGPx1 to jest to karta 3.3V, jeśli spróbujesz włożyć ją do tego
asrocka to na pewno coś ulegnie uszkodzeniu, albo karta graficzna, albo
płyta główna albo obie te rzeczy