Re: Procesory AMD Athlon XP

Autor: MacGyver (m.a.c.g.y.v.e.r_at__NOSPAM_wp.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:25:06 MET

Użytkownik "Witiia" <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> IMHO przejście z 1500+ na 1800+ jest bezsensowny (oczywiście jeśli
> musisz do tego dopłacić)

Po prostu taka sytuacja, że 1500+ chyba sie przegrzał i troche spalił (mimo
że nie był podkręcany ani nic, standartowe użytkowanie) i została mi płyta
główna. Nie mam kasy żeby wymieniać jeszcze plyte, a mam na oku 1800+ tylko
że chciałem się upewnić i dowiedzieć, jak sprawdzić w jakiej technologii
jest wykonany, bo na moją płytkę wchodzą tylko te na rdzeniu Palomino
(0,18u)

Pozdrawiam
MacGyver

Usuń _NOSPAM_ z mojego adresu e-mail