Malowanie monitora na czarno

Autor: Dominik Jeske (jacekx_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:46:05 MET

Rozwazam ostatnio mozliwosc przemalowania swojego monitota na czarno
poniewaz mam juz czarna obudowe, napedy, klawiature, mysz i jasno szary
monitor do nich juz nie pasuje ;) Stwierdzilem ze najlepijej bedzie
przemalowac go czarnym (matowym) sprajem do malowania samochodowych
zderzakow z plastiku. Jesli ktos juz cos takiego robil i moze mi cos
ciekawego doradzic (ewntualnie odradzic) to bylbym wdzieczny chcialnym
uniknac sytuacji gdy np. po jakims czasie farba zacznie odpadac lub powedzmy
po nagrzaniu sie pomalowanego plastiku zacznie on wydawac jakies malo
ciekawe zapachy itp...

P.S. Wiem ze po przemalowaniu kurz na monitorze bedzie duzo bardziej
widoczny

Pozdrawiam
Jacek