Re: [OT ?] Tunery TV na Conexancie

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:18:34 MET

> Wniosek: ja bym kupił BT878 -- okazuje się że dobre, przetestowane
oprogramowanie jest ważniejsze.

Dzięki za pracochłonną wypowiedź która potwierdza również moje
doświadczenia.
A może ktoś wypowie się na temat softu np. dla Winfasta 2000Xp Expert (bo o
takiej karcie myślę). Jeżeli karta działa dobrze i spełnia z tym
oprogramowaniem swoje funkcje to nie ma problemu.

Z moich poszukiwań wynika że nowa wersja DScalera ma obsługiwać karty na
Conexancie (ale to dopiero wersja beta). Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym
zakresie ?

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl