Re: [OT ?] Tunery TV na Conexancie

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 16:56:58 MET

> Z moich poszukiwań wynika że nowa wersja DScalera ma obsługiwać karty na
> Conexancie (ale to dopiero wersja beta). Ma ktoś jakieś doświadczenia w
tym
> zakresie ?

Ja mam karte na tym chipsecie (PlayTV HD) i wogole nie instalowalem do niej
jakichkolwiek sterownikow (z radia na karcie nie korzystam), do ogladania tv
uzywam wlasnie najnowszego DScalera i moim zdaniem spisuje sie bardzo
dobrze. Mimo wszystko karty sie chce pozbyc i kupic cos na bt878 z takiego
wzgledu ze pod linuxem ona poprostu nie dziala (brak dzialajacych
sterownikow).

--
Pozdrawiam,
Shadow