Re: wiatraki na nforce2

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 12:51:19 MET

> sprawdzalem wlasnie na 4.09 i nie dziala :(
> (na zadnym z 2 wiatrakow z czujnikami obrotow)
> plyta to epox 8RDAE (a po zdjeciu naklejki z plyty okazuje sie, ze
> jest to 8RDA3+).
>
> chyba, ze speeFun to co innego niz SpeedFan :)

Tak, to to samo. Zalegly mi sie jakies skrzaty w kompie i zrzeraja literki
jak nie patrze ;).
Masz zaznaczony checkbox do wlaczajacy kontrole wiatrakow ?
Sprobuj wpisac 0% przy ktoryms wiatraku i zobacz czy sie wylaczy, jezeli nie
to faktycznie moze z ta plyta nie chce dzialac.

Ale chyba jednak nie da rady. Wejdz sobie na ta stronke :
http://www.hasw.net/8rdavcore/.

Pozdrawiam.