[OT ?] Tunery TV na Conexancie

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 12:09:46 MET

Witam,

Od paru lat używam tunera TV Prolink Pixelview TV PAK ale nie stosuję
oryginalnego oprogramowania bo jest marne. Na Bt878 jest sporo dobrego softu
innych producentów i jest w czym wybierać (lubię DScalera). Ostatnio pojawia
się coraz więcej tunerów na Conexancie Cx2388x. Zaczynam myśleć o zakupie
takij karty bo ponoć i obraz lepszy a i mogłbym mieć NICAMa w TV którego do
tej pory nie mam. Boję się tylko co będzie jak dołączony soft okaże się
marny - co wtedy ?

Kiedyś była fajna grupa dyskusyjna na temat samych kart TV (oraz
oprogramowania niezależnego) ale od jakiegoś czasu zniknęła i nie mam gdzie
zapytać ... może tutaj ?

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl