Re: [OT ?] Tunery TV na Conexancie

Autor: Edi (eer_at_fr.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 20:08:27 MET

> Od paru lat używam tunera TV Prolink Pixelview TV PAK ale nie stosuję
> oryginalnego oprogramowania bo jest marne. Na Bt878 jest sporo dobrego
softu
> innych producentów i jest w czym wybierać (lubię DScalera). Ostatnio
pojawia
> się coraz więcej tunerów na Conexancie Cx2388x. Zaczynam myśleć o zakupie

Mam kartę AverTV Studio 303 właśnie na Connexancie Cx238881-17,
zainstalowałem DScaler-a v. 4.1.8 i obraz jest super, ale niestety nie ma
dźwięku.
Z głośników słychać tylko "burczenie", próbowałem różnych ustawień ale nic
to nie dało,
nadal nie ma dźwięku.
Podczas instalacji program sam nie wykrył karty, ręcznie podstawiłem:
Card: Connexant CX23880 TV /FM EVK (PAL)
Tuner: Philips FQ1216ME MK3 (PAL/SECAM multi)
no i obraz super a dźwięku "niet".
Może ktoś z grupowiczów uporał się z tym problemem?

Edi