Jaki plus z dobrej pamieci - ?

Autor: Alan (nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 02:45:13 MET

Witam!
Jakie korzysci plyna z tego ze na swoej plycie na kt600 firmy Gigabyte z
zamontowanym Athlonem 2.0 Ghz ma mwsadzone pamieci RAM 400 Mhz firmy TwinMos
zamiast jakis 266 czy 333 i do tego slabszego producenta.
Pomijajac fakt ze w razie czego te zawsze bedzie mozna uzyc pozniej przy
modernizacji komputera (w to akurat watpie:D) i ze mam pewna wieczysta
gwarancje :D
Chodzi mi tylko o walory uzytkowe. Czy sa one w ogole odczuwalne?
Pytam bo kolega zadal mi pytanie czemu akurat nie kupilem do tego sprzetu
tanszych pamieci (bylo to juz jakis czas temu...) a ja w zasadzie nie
wiedzialem co mu odpowiedziec :P Heh... zalozenie bylo ze bedzie maszynka
podkrecana, w sumie o coolerek sie dobry postaralem tyle ze buda za mala i
slaba wentylacja,... ale glowny problem jest taki ze nie wiem o ile
dokladnie podkrecac i ktore wartosci dokladnie pozmieniac by to chodzilo
stabilnie =)

Licze na podpowiedz z waszej strony i ew. sugestie co do podkrecania.

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
GG: 3265146   |   ICQ: 53767178   |   GSM: +48 501800741