Re: LCD - proszę o pomoc w wyborze

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:48:55 MET

Indywiduum zwane *Andre*, w wiadomości
<c0b9v2$q4j$1_at_news.onet.pl> wyprodukowało:

> ale tu nie chodzi o walory estetyczne ale o zmeczenie wzroku.... kontrast
> pomiedzy jasnym ekranem a ciemnym tlem ponoc ma wlasnie taki wplyw czego

Cóż, niekażdy używa jasnego tła. Ja na przykład pracuje tylko z czarnym
tłem i dla mnei utrapieniem są te tony wyświetlaczy z białymi/jasnymi
obudowami :( Równie dobrze ja mógłbym powiedzieć, że te jasne nie mają
prawa mieć TCO03 ...

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"