Re: Logitech Dual Optical vs. MX500

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:01:58 MET

deep wrote:
> MX500 jest super. Kiedyś miałem dylemat czy duala czy mx i wybrałem
> tego drugiego. Mysz jest bardzo dokładna tylko trzeba się przyzwyczić
> do jej masy albo wymontować sobie ciężarki z środka (szkoda tylko
> 5lat gwarancji)

Zbyt lekka myszka tez nie jest za dobra - w moim przypadku szczegolnie
jezeli potrzebujemy precyzji i delikatnych ruchow myszka - dobrze jest
dostosowac swoja mysze do wlasnych preferencji i tu uwaga: zbytnie
eksploatowanie nadgarska i lokcia moze prowadzic do kontuzji, szczegolnie u
graczy:) (no chyba ze ktos chce wiedziec jakie jest cisnienie i bol mu ni
przeszkadza:) )

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -