Re: LCD - proszę o pomoc w wyborze

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 09:30:48 MET

> Nie jest to do końca prawda. Wszystkie modele Nec spełniają warunki
> TCO'03 i modele TCO'99 nie mają tej normy w dokumentach tylko dlatego
> że proces ich cetryfikacji był dokonywany przed opublikowaniem
> TCO'03.

nie wydaje mi sie.... co powiesz o MultiSync LCD1550V Black? calkiem czarna
obudowa i do tego TCO95... to samo z MS 1700NX-B.....

> Wszystkie czarne monitory mają w wziązku z tym srebrne obwódki z
> przodu wokół wyświetlacza. Dotyczy to wszystkich monitorów nie tylko
> Nec'a i tylko całkowicie czarne tego warunku nie spełniają. Rygory
> TCO'03 dopuszczają takie rozwiązanie i jest to jednoczesnie połączenie
> walorów zdrowotnych z estetyką.

no jezeli TCO03 dopuszcza maskownice to faktycznie trzeba takich monitorow
szukac (o ile bardziej zalezy nam na estetyce) ale stwierdzenie powyzsze
jest bledne. nie kazdy monitor ma taka obwodke.....

pozdrawiam
Andre