Re: Kompresor a sprężone powietrze

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 20:51:56 MET

> pytanie brzmi czy to ustrojstwo ma pracowac w jakims serwisie komputerowym
> czy w domu???:) bo jezeli w domu to mysle, ze szkoda kasy ... komputera
nie
> czysci sie codziennie tylko raz na jakis czas wiec kupienie raz na rok
> sprezonego powietrza to raczej nie jest duzy wydatek ... w ramach
> ciekawostki moge powiedziec, ze taka jedna butla starcza na 10 kompow ...
> jezeli ktos chce dokladniej wyczyscic to na 7 ... czyli moglbys spokojnie
co
> 2 miesiace czyscic kompa za kilkanascie zl / rok

hehe - w domu to ci może starczy pojemnik na 10 czyszczeń ale chyba nie
widziałeś komputerów pracujących w halach w fabryce ;) Jak otworzysz obudowę
to piasek wylatuje.... a kurz to ręką wyjmujesz ;).
Chodzi o to, że mam "pod opieką" jakieś 150 kompów. Taki wydatek chyba mi
się opłaci a i można baloniki nadmuchać czasem... ;)