Re: plyty z chipem 865PE a 875P

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 21:05:29 MET

On Wed, 11 Feb 2004 09:01:01 +0100, "Zhan" <zhan_at_op.pl> wrote:

> Troche to wszystko sie zagmatwalo ale trzeba uwaznie czytac :)
> Chodzi o to, ze te 10% wiecej osiagam na tanszych pamieciach.

Generalnie sens jest ten sam. Czy ~5-10% wzrostu wydajności (którą tak
naprawdę ciężko obiektywnie zmierzyć) da Ci wymierny zysk?
Bo IMHO przy "domowych" lub "biurowych" zastosowaniach - nie.
Ja mam w domku Durona 700 @ 700 i wcale nie narzekam. Taka maszyna
jest wystarczająca (Internet, Office, AutoCAD, czasami Counter
Strike). Pewnie, że fajnie jest mieć szybką maszynę. Pytanie tylko,
czy warto?
Akurat dla mnie najistotniejsza jest stabilność systemu. A
zmniejszanie "marginesu bezpieczeństwa" wcale nie poprawia mi
samopoczucia nawet, jeśli mam te 10% szybciej ;-)

--
Pozdrawiam
  Bartek