Re: Kompresor a sprężone powietrze

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 19:10:53 MET

> Kupowanie w kółko sprężonego powietrza do czyszczenia kompów jakoś nie
> wydaje mi się opłacalne.
> Pomyślałem więc czy może by lepiej zakupić jakąś minisprężarkę. Jeden
> wydatek i potem spoko.
>
> Wyszukałem w necie w zasadzie dwa modele:
> http://www.mar.sklep.pl/php/pokaz.php?pid=127
> http://gphobby.krakow.pl/shop/index.php?show=12728&lang=pl
>
> W ogóle może zapytam - czy ktoś używa czegoś takiego? Jeśli tak, to jak to
> się sprawdza?
> Nie wiem czy znalezione przeze mnie urządzonka nadają się do tego celu, w
> [...]

pytanie brzmi czy to ustrojstwo ma pracowac w jakims serwisie komputerowym
czy w domu???:) bo jezeli w domu to mysle, ze szkoda kasy ... komputera nie
czysci sie codziennie tylko raz na jakis czas wiec kupienie raz na rok
sprezonego powietrza to raczej nie jest duzy wydatek ... w ramach
ciekawostki moge powiedziec, ze taka jedna butla starcza na 10 kompow ...
jezeli ktos chce dokladniej wyczyscic to na 7 ... czyli moglbys spokojnie co
2 miesiace czyscic kompa za kilkanascie zl / rok