Kompresor a sprężone powietrze

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 18:03:44 MET

Witam,

Kupowanie w kółko sprężonego powietrza do czyszczenia kompów jakoś nie
wydaje mi się opłacalne.
Pomyślałem więc czy może by lepiej zakupić jakąś minisprężarkę. Jeden
wydatek i potem spoko.

Wyszukałem w necie w zasadzie dwa modele:
http://www.mar.sklep.pl/php/pokaz.php?pid=127
http://gphobby.krakow.pl/shop/index.php?show=12728&lang=pl

W ogóle może zapytam - czy ktoś używa czegoś takiego? Jeśli tak, to jak to
się sprawdza?
Nie wiem czy znalezione przeze mnie urządzonka nadają się do tego celu, w
zasadzie ich przeznaczenie jest troszkę inne ;)

Co myślicie o tym ?

pozdrówka,
Włodek