Logitech Dual Optical vs. MX500

Autor: Teo (teo_at_chrome.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 16:00:04 MET

Witam
Przyszedl czas na zmiane myszki. Do tej pory mialem Logitech Dual Optical,
ktora niestety przeszla maly wypadek - dzieciak sie bawil. Bardzo chwale
sobie ta myszke i chetnie kupie taka sama, ale Logi ma teraz tez nowe
modele, najbardziej zainteresowal mnie MX500 (wyglad). Ale ma tylko jeden
czujnik (nowszej generacji, ale zawsze jeden). Gram sporo w FPP, a jak
wiadomo bardzo wazna jest plynnosc ruchow, Dual Optical sprawowal sie
niesamowicie dobrze. Teraz pytanie do tych ktorzy mieli do tyj pory Dual
Optical, a teraz posiadaja MX500. Czy MX500 jest tak dokladna ja DO? A moze
jest lepsza? Ktora wybrac i dlaczego?
Jest jeszcze jedna kwestia. Chodzi mi o nowe oprogramowanie i programowanie
przyciskow. Nowa wersja MouseWare nie ma "emulacji" klawisza "Backspace" -
ktory sobie mapuje pod 3 klawiszem i uzywam jako przejdz folder wyzej w
Windows Explorer, od razu zaznaczam, ze to NIE TO SAMO co "Back", ktory
mozna przypisac po przyciskiem.
Pytanko: Czy MouseWare 9.76 (ostatnia ver ktora ma "Backspace) obsluguje
MX500? Jesli nie to MX500 jest zdyskwalifikowany w tym momencie -
przyzwyczajenia ciezko zmienic.