Re: Logitech Dual Optical vs. MX500

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 17:23:57 MET

> niesamowicie dobrze. Teraz pytanie do tych ktorzy mieli do tyj pory Dual
> Optical, a teraz posiadaja MX500. Czy MX500 jest tak dokladna ja DO? A
moze
> jest lepsza? Ktora wybrac i dlaczego?

W tych myszach sa juz takie parametry, ze nie warto sobie nimi zawracac
glowy. Ja mialem kilka dni duala, ale poniewaz oddawalem do sklepu cos co
kupowalem rownoczesnie, w zamian za zwrot gotowki zafundowalem sobie MX500.
Gram w fpp, w sieci. Kiedys bardzo czesto, teraz troche rzadziej. Mysz jest
swietna.

> Pytanko: Czy MouseWare 9.76 (ostatnia ver ktora ma "Backspace) obsluguje
> MX500?

Tak, jade wlasnie na tych sterach.

--
Pozdrawiam