Re: Siec pod dosem

Autor: Martti (mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 15:28:41 MET

Użytkownik "Marcin" <cafe_at_mokadi.com.pl> napisał w wiadomości
> Ale chodzi mi o to ze komputery korzystaja z Subiekta a musza to robic pod
> dosem a nie pod Windowsem gdyz Subiekt pod Windowsowym Dosem nie radzi
sobie
> z przesylaniem towarow do wag i do kasy fiskalnej.
>
> Wiem ze Novell rozwiazalby sprawe ale moze jest cos prostszego???
> A jezeli nie to moze ktos sie orientuje jaka by byla cena Novella na 2
> stanowiska pod Dos???

Pierwsze naswietlenie problemu, czyli polaczenie dwoch kompow
to problem i nie...
czyli ladujesz sterowniki do odpowiedniego systemu sieciowego i danej
karty sieciowej i w zasadzie koniec tylko, kazdy system sieciowy, oprocz
linusia jest platny, nawet lantastic 6,0, ktory sprawdzil by sie
znakomicie...

jesli chodzi tylko o samego subiekta, to jesli tylko na jednym kompie jest
drukarka
fiskalna i waga, to mozesz ten komp uruchomic jako dosowa workstacje systemu
testowalem cos takiego na w95/w98 w trybie okienkowym i w3.11 w trybie
dosowej workstacji, w95 tez cos takiego chyba ma
udostepnia ci siec
tylko recznie musisz sobie zamapowac dyski i porty drukarek
co nie powinno ci sprawic problemow.
Moze rowniez warto zadzwonic do producenta subiekta?
pamietam byly kiedys programy rezydentne, niepozwalajace przejac
kontroli nad odwolaniamia sie do portu windowsom i wszystko latalo...

pozdro,
martti